Často kladené otázky

V rubrice FAQ naleznete odpovědi na nejčastěji pokládané otázky našich zákazníků.

Je možné si zboží předem prohlédnout?

Ano. Objednané zboží si po oznámení emailem, že zboží je připraveno k osobnímu odběru můžete prohlédnout na naší pobočce Hradčanská.

Mám otázku ohledně výběru vhodné varianty příslušeství. Kde mi budou dotazy zodpovězeny?

Kdykoliv jsme Vám k dispozici na telefonním čísle 222 56 20 09, případně jakékoliv Vaše otázky zodpovíme prostřednictvím e-mailu či písemně.

Jak zjistím,kdy mi bude objednané zboží doručeno?

U jednotlivých položek vidíte jeho dostupnost, nebo skladovost. Na základě této skutečnosti a dalších uvedených informací /termín dodání přepravní společností či osobní odběr/je možné si odvodit termín doručení. O jednotlivých krocích – přijetí, vychystání, expedování, Vás budem informovat,aby jste tak stav své objednávky měli stále pod kontrolou.

Co když zvolím zboží a nevšimnu si, že není skladem?

V případě přijetí objednávky s neskladovou položkou, zákazníky ohledně této skutečnosti  vždy kontaktujeme a následně spolu řešíme vhodnou alternativu.

Zboží se mi nelíbí a chci jej vrátit…

V případě, že Vám doručené zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, je zde možnost vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno ve stejné kvalitě jako bylo zakoupeno.Rozhodli-li jste se zboží vrátit, nestačí je pouze poslat, ale je důležité nás o tom ve výše uvedené lhůtě jasně informovat písemně, prostřednictvím formuláře, který je k dispozici ke stažení, e-mailem či telefonicky. Stejným způsobem se lze také domluvit na způsobu vrácení zboží.

Kdy dostanu zpět své peníze?

Od doručení oznámení vám peníze vrátíme do 14 dnů. Tato doba se může prodloužit, pokud neobdržíme vracené zboží nebo doklad o tom, že jste ho již poslali. Ve vrácené částce jsou taktéž zahrnuty i náklady na dopravné, které jste zaplatili při koupi. Pokud bude vrácené zboží vykazovat podstatné známky opotřebení či bude jinak poničeno, vrácená částku může být nižší, než jste za zboží zaplatili.

Chci reklamovat vadné zboží. Jak postupovat?

Na všechny naše výrobky se vztahují klasická pravidla ohledně reklamací jako pro zboží zakoupené v klasických prodejnách. Detaily postupu reklamace zboží naleznete v našem reklamačním řádu.V kostce pak vypadá reklamace následovně. Zabalené reklamované zboží s pospisem závady zašlete na uvedenou adresu provozovny, nejlépe po předchozím upozornění na tuto skutečnost prostřednictvím e-mailu, písemně či telefonicky. V případě prokázaní vady máte nárok na dodání nové věci bez vad. V případě, že se jedná o vadu neodstranitelnou, máte nárok na výměnu zboží, nebo odstoupení od smlouvy a vrácení uhrazené částky a to v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů, pokud nebude se zákazníkem dohodnuto jinak. Po vyřízení reklamace bude vydáno potvrzení, v němž je uvedeno datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzeno případné provedení opravy a doba trvání opravy, případně odůvodněno zamítnutí reklamace.