Reklamace a vrácení

1.VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zakoupili jste výrobek na našem e-shopu a z nějakého důvodu vám nevyhovuje? Vrátit zboží bez udání důvodu nám můžete do 14 dnů od převzetí objednávky. K tomuto účelu využijte náš přehledný formulář pro vrácení zboží – odstoupení od smlouvy. (formulář ke stažení zde). (vložit formulář) Nárok na vrácení zboží do 14 dnů neztrácíte ani tehdy, pokud jste při nákupu online zvolili možnost převzetí zboží osobně na některé z našich prodejen. Nevyhovující zboží můžete předat na některým z našich showroomu (Hradec Králové, Praha, Slavkov u Brna, České Budějovice), nebo jej zašlete na níže uvedenou adresu (balíček neposílejte na dobírku):

Spahouse
Showroom – Hradec Králové
Náměstí 5.května 888
500 02 Hradec Králové
1. Tel: +420 777 624 350
2. Tel: +420 777 202 879
e-mail: eshop@spamall.cz

Jak vrátit zakoupené zboží z e-shopu?

Vraťte výrobek do původního stavu, předejdete tak možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. V případě, že se jedná o set, nebo zboží obsahuje příslušenství, je potřeba vrátit zboží vč. daného příslušenství, nebo celý set, nikoliv jen jeho část. Je možné vrátit i použité zboží, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. Záruka vrácení zboží se nevztahuje na rozdělané, či částečně spotřebované produkty z řady kosmetických a chemických přípravků.

Zboží, které vracíte prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy. Použít můžete obalový materiál, ve kterém Vám od nás objednávka přišla, nebo jakoukoli jinou krabici. Do balíčku vložte vytištěný a řádně vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy společně s kopií prodejního dokladu – faktury. Pokud prodejní doklad nemáte, ale znáte č. objednávky, stačí vyplnit do příslušného formuláře. Nezapomeňte také uvést č. bankovního účtu, kam si přejete vrátit peníze za zboží.

Po přijetí a kontrole zboží zaslaného zpět na některou z našich poboček, nebo vrácení osobně na některou z našich poboček, vám bude částka za zboží zaslána na váš bankovní účet, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží zpět na prodejnu. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Jak vrátit zakoupené zboží na prodejně?

Nevhodný dárek, špatně zvolená barva nebo jste se zkrátka netrefili s výběrem? Naší snahou je spokojenost zákazníků, a tudíž garantujeme možnost výměny zboží do 14 dnů od koupě uskutečněné přímo v prodejně. Nepoužitý a nepoškozený výrobek v kompletním obalu včetně veškerého příslušenství přineste nejpozději do 14 dnů od koupě společně s dokladem o koupi na stejnou prodejnu, kde jste uskutečnili jeho nákup.  Po přijetí a kontrole zboží předaného zpět na naši prodejnu, vám bude částka za zboží vyplacená ihned na místě, nebo zaslána zpět na váš bankovní účet, nejpozději do 14dnů od doručení zboží zpět na prodejnu.

2. POŠKOZENÉ ZBOŽÍ PŘI PŘEVZETÍ

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a následně stav zboží. Pokud je při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, obal zásilky jeví známky poškození, zboží od přepravce nepřebírejte. Pokud je zboží poškozené, přestože balík nejevil žádné známky porušení, je nutné co nejrychleji (do 48hod.) o této skutečnosti informovat přepravce a naši společnost. Soupis kontaktů na dopravce naleznete v sekci „užitečné odkazy“, informace k dopravě.

Reklamace poškozených zásilek zasílejte e-mailem na naši adresu – eshop@saunahouse.cz společně s fotodokumentací. Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (objednávky). Popište okolnosti při předání výrobku a okolnosti při jakých bylo zjištěno poškození.

Pořiďte fotodokumentaci rozbitého zboží tak, aby bylo zjevné, o jakou věc a poškození se jedná.

Pořiďte fotodokumentaci veškerého obalového materiálu, zejména ochranný obalový materiál proti rozbití samotného produktu, bublinové folie, igelity apod.

Pořiďte fotodokumentaci samotné přepravní krabice, zejména štítku, že se jedná o křehkou zásilku.

Rozbité zboží včetně obalového materiálu a přepravní krabice uschovejte!!! NEVYHAZUJTE!!! Přepravní společnost si jej sveze k posouzení reklamace. Reklamaci vzniklou poškozením během přepravy je zapotřebí nahlásit nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží a je nezbytné dodržet veškeré výše uvedené kroky. Reklamacím, které budou podány později nebo se nebudou řídit uvedenými body, bohužel nemůžeme vyhovět.

Obdrželi jste nekompletní, nebo jiný výrobek?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu, nebo telefonicky. Neváhejte nás také kontaktovat v případě, že výrobek není kompletní.

Do e-mailu prosím uveďte číslo prodejního dokladu (objednávky) a popište situaci, kterou řešíte. Budeme vás v co nejkratší době kontaktovat a situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešíme.

 

Výrobek má vady z výroby?

Jestliže jste při převzetí od přepravní společnosti našli ve svém balíčku zboží s vadou, která je způsobená špatnou kvalitou výrobku, nebo si nejste jistí, zda k ní došlo během přepravy, pořiďte fotodokumentaci zboží, krabice a veškerého obalového materiálu a neprodleně nás kontaktujte na telefonních číslech, či e-mailu, který naleznete v sekci „kontakty“. Reklamaci budeme řešit individuálně a s maximální snahou k vaší spokojenosti.

3. POSTUP REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně, nebo se něm projevila vada? Po přijetí reklamovaného výrobku bude vaše reklamace vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30dní, popř. dle vzájemné dohody.

Jak postupovat při reklamaci?

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Výrobek doporučujeme zasílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlejší zpracování přijaté reklamace doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který je ke stažení zde (vložit formulář).

Výrobek následně zašlete na níže uvedenou adresu, nebo předejte osobně v kterékoli z našich prodejen (Praha, Slavkov u Brna, Hradec, České Budějovice).

Spamall
Showroom – Hradec Králové
Náměstí 5.května 888
500 02 Hradec Králové
1. Tel: +420 777 624 350
2. Tel: +420 777 202 879
e-mail: eshop@spamall.cz

Pokud si nejste jisti, jak postupovat v případě rozměrnějších výrobků, neváhejte nás kontaktovat a společně najdeme vhodné řešení.

V případě oprávněné reklamace zajistíme opravu zboží. V případě neodstranitelné závady na výrobku, zajistíme výměnu zboží, nebo její části. Pokud tento postup není možný, posoudíme nárok na poskytnutí slevy z původní ceny zboží, nebo má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy. Jestliže nebyla dodržená zákonem stanovená lhůta 30dní na vyřešení reklamace (v případě, že tato lhůta nebyla po vzájemné domluvě prodloužena) máte automaticky stejná práva, a to nárok na vrácení kupní částky, nebo výměna výrobku.

Náklady spojené s reklamací?

Pokud je vaše reklamace uznána, jako oprávněná, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k reklamaci. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že je vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou. Pro vyplacení zmíněných nákladů spojených s vyřízením reklamace, prosíme o doložení dokladu o úhradě těchto nákladů, lístek od pošty a případně č. účtu, kam se peníze budou vracet.

V případě nesrovnalostí, nebo jakéhokoli dotazu ohledně postupu reklamace, nebo se chcete je informovat o stavu reklamace nás neváhejte kontaktovat. Rádi vám poradíme.

Výše uvedeným situacím se vždy snažíme předcházet. A pokud se přesto něco nepovede, k nepříjemnostem se stavíme čelem, protože naší prioritou je vaše spokojenost.